6 Ocak 2017 Cuma

basübadelmevt






olmayan bir şey
avucumun içinde
ilmek ilmek işlemişim ruhuma
dikenleri batıyor otlarının
okyanuslardan su serptim
nice fidanlar yeşerecek
gövdenden semaya
parmaklarından bir bir
kırmızı çiçekler
hepsi bana dönük
kana kana yüzümü içecekler

olmayan bir şey
tam avcumun ortasında
kapatamıyorum
açık kalsa kabul değil

yine de
sürülmüş topraklardan
sıkıca bileğimle
ağır ağır geldim
yarısı döküldü yolda
kalanı seni ısıtır mı bilemem

olmayan bir şey

tut ki olacak
tüm taşlar kurumuş çamur aslında
ben ağladıkça
karışacakla toprağa
ben ağladıkça
sıyırıp atacaksın üzerinden
sana çok yakışan bulutlarını

tam avcumun içinde
kapatamıyorum
açsam da kabul değil

kat kat tırmandım
altısı atlılarla
birisi ben kaldım

anlat onlara görsünler beni
avuçlarım açık
hala dolmuyor içi
...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder